Jumaat, 23 Mac 2012

~PEMBUKAAN BLOG MASAKANKU~

Assalamualaikum w.b.t......

Hai sume....masih ingat pada saya??,,saya hidayah...blogger yang memiliki blog maimutiara.blogspot.com...tu blog pertama saya..ni blog yang kedua saya...blog maimutiara adalah blog yang berkisarkan tentang kehidupan saya dan segala yang ada pada saya...ape yang saya nak luahkan dan apa yang saya nak kongsi....tapi kini kewujudan blog kedua saya ini adalah untuk memisahkan antara masalah dan kegilaan saya pada masakan...bagi sesape yang memang minat pada masakan..xkira masak lauk ke..masak nasi2 ke..buat kek ke dan ape2 jela...boleh la jenguk2 blog saya yang baru ni....mungkin saya akan melakukan banyak kesilapan...tapi diharap sahabat2 boleh membantu saya jika saya ada tersilap mengenai resepi2 atau ape saje....

Okela...saya xnak berceloteh banyak2...penat bila bercakap sesuatu yang xd faedahnya...betol x?ok3....ni bukan laman untuk mengomel ye mai...ni blog untuk letak resepi masakan je....jangan lupa tu....hehe...baiklah kita berhenti sampai sini dulu...ada masa lagi nanti saya kogsikan bersama anda resepi2 yang saya pernah masak...sampai jumpa lagi...andai sudi silalah ziarah blog saya ini...salam ziarah buat anda sume....waalaikumsalam.....:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan